Nieuwe website voor Eurocool
Euro-Cool is een vooruitstrevend bedrijf met een bedrijventerrein van ruim één hectare een van de grootste fruittelers in de regio. Ze beschikken over meerdere koelhuizen, koelopslag en een complete sorteerinstallatie. Daarnaast runnen ze een succesvolle paardenstoeterij met zeer gewaardeerde bloedlijnen.
Niet zo ‘cool
Het bedrijventerrein ziet er spik- en span uit, de appels en peren glimmen en ook de paarden zijn om door een ringetje te halen. Alles aan Euro-Cool shined. Maar de websites.. laten we zeggen dat die wat verouderd was.
De teugels in handen
Samen met de klant gingen we om tafel om te kijken wat er beter kon en waar de wensen lagen. Ze zou haar twee websites (www.euro-cool.nl en www.appelpaarden.nl) graag teruggebracht zien naar één goedwerkende website. Dat wil zeggen: een volledige vertaling naar het Engels, een responsive design en adembenemende fotografie.
Appeltje eitje
Zo gezegd, zo gedaan. Onze webdevelopers gingen direct aan de slag en bouwden – onder toeziend oog van de klant – een website die steeds meer ging lijken op datgene dat ze voor ogen had.
Met kleuren die passen bij de organisatie, eigen fotografie en bewegend beeld heeft de website een uitstraling gekregen die bij hen past: ‘cool’, duurzaam en hoogwaardige kwaliteit producten.